EN | AF | XH | ZU

Ons word internasionaal vertoon

31 May 2025
Tourism & Culture Media Coverage
Prins Albert se tydlose skoonheid het die kollig beklee toe KLM, die Nederlandse lugredery, 'n boeiende een-minuut-videomontage verfilm het om die bekoring van die Groot Karoo te vertoon.

Prins Albert se tydlose skoonheid het die middelpunt van die verhoog geneem toe KLM, die Nederlandse lugredery, 'n boeiende een-minuut-videomontage verfilm het om die bekoring van die Groot Karoo te vertoon.

Die Prins Albert Munisipaliteit en PATA (Prince Albert Toerismevereniging) was instrumenteel om die span te help om ons dorp en sy omgewing as 'n moet-besoek-bestemming aan te bied vir diegene wat 'n ervaring buite die gebaande paaie soek.

Toe die internasionale produksiemaatskappy, Since '88, die plaaslike filmmaker Balthazar Bierman van Ethikos Media genader het met hul idees vir die KLM-advertensieveldtog, het Balthazar dadelik gesê ons dorp is 'n moet. Jare gelede het Balthazar saam met die Prins Albert Munisipaliteit gewerk tydens die verfilming van Deon Meyer se Trackers. hier, en sedertdien het hy 'n sagte plekkie vir die dorp gehad.

Toe hy ons nuwe Munisipale Bestuurder, Thys Giliomee, genader het om met die verfilming te help, het ons gesamentlike span onmiddellik met kundigheid en kreatiwiteit tot aksie oorgegaan. Die Nederlandse span het 'n lang wenslys van tonele gehad wat hulle wou vasvang – insluitend angorabokke met sonsopkoms. Die span het uitstekende plekke geïdentifiseer wat Prins Albert se historiese sjarme, lewendige plaaslike kultuur en die dramatiese Karoo-landskap perfek vasgevang het.

’n Bok vir die Kameras (en ’n Bietjie Pret) 'n Groot hoogtepunt was om toestemming te kry om te verfilm by Groot Waterval, 'n skilderagtige skaapplaas 45 km buite die dorp. Hierdie familiejuweel, met sy asemrowende uitsigte, outentieke Karoo-gasvryheid — en natuurlik pragtige angorabokke — het perfek by KLM se visie gepas.

Op 16 Mei het die span vir Terblanche le Grange op sy familieplaas ontmoet, waar hulle soos ou vriende ontvang is – kompleet met koffie en tuisgemaakte beskuit. Terblanche was so gemaklik voor die kameras dat die vervaardigers besluit het om hom in 'n uitgebreide onderhoud te gebruik. Rosa Dieker van KLM het gesê dat Terblanche en Groot Waterval presies was waarna hulle gesoek het: outentiek.

Hulle het toe by Sophia Booley se weefateljee verfilm, waar die fokus op die pragtige afgewerkte produkte was wat van die syagtige hare van hierdie bokke gemaak is (ja, dis hare, nie wol nie). Die natuurlike skoonheid rondom Prins Albert is ook pragtig vasgevang. Die KLM-video, deel van hul wêreldwye veldtog om verborge juwele te bevorder, belowe om Prins Albert se profiel te verhoog en reisigers te lok wat gretig is vir outentieke ervarings. Hierdie samewerking beklemtoon ons toewyding aan die bevordering van toerisme terwyl ons gemeenskap se warmte en erfenis ten toon gestel word.

Ons bedank almal in ons dorp vir hul hartlike verwelkoming aan ons internasionale en plaaslike gaste. Terwyl ons wag vir die vrystelling van die video, is ons opgewonde oor die potensiaal daarvan om Prins Albert se magie met die wêreld te deel – en besoekers uit te nooi om ons sterrehemel, ryk geskiedenis en die siel van die Karoo te ontdek.

Meneer drink koffie
Heer en dame gesels in die natuur
Groepfoto van die span voor die fabrieksgebou
Twee dames neem 'n selfie in die majestueuse Karoo